KLAGER DANSKE DESIGN MØBLER

Klager Danske Design Møbler ApS

(Gældende fra 18. februar 2021)

Generelle oplysninger

Danske Design Møbler ApS

CVR. nr.: 43832948

Adresse: Skomagergade 21, 400 Roskilde.

E-mail: City@danskedesignmobler.dk

Telefonnummer: 53 51 35 43

Sådan indgiver du en klage

Hos Danske Design Møbler ApS arbejder vi for at levere produkter af høj kvalitet. Skulle du alligevel opleve problemer med et produkt eller en service, kan du følge denne klageprocedure.

Kontakt os først
Hvis du ønsker at indgive en klage, bedes du kontakte vores kundeservice via:

E-mail: City@danskedesignmobler.dk
Telefon: 53 51 35 43
Beskriv dit problem så detaljeret som muligt og vedhæft eventuelle billeder eller anden dokumentation.


Sådan håndterer vi klager hos Danske Design Møbler

Vi bekræfter modtagelsen af din klage inden for 2 hverdage
Vores team vurderer din sag og vender tilbage med en løsning inden for 7 hverdage

Hvis klagen er berettiget, tilbyder vi reparation, ombytning, refusion eller anden kompensation, afhængigt af situationen.

Videre klagemuligheder

Hvis du ikke er tilfreds med vores håndtering af din klage, kan du kontakte:

Center for Klageløsning (Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen)

Læs mere og indgiv en klage på: www.forbrug.dk

EU’s online klageportal hvis du bor i et andet EU-land)

Besøg portalen her: http://ec.europa.eu/odr

Bemærk:
Klager skal indsendes hurtigst muligt efter, at problemet er opdaget.

Reklamationer vedrørende produktfejl skal ske inden for 24 månederfor nye varer.

Vi forbeholder os retten til at afvise klager, der vurderes som uberettigede

Vi værdsætter din feedback og arbejder på at løse eventuelle problemer hurtigst muligt.


Danske Design Møbler ApS

Skomagergade 21, 4000 Roskilde.

City@danskedesignmobler.dk
Tlf: 53 51 35 43

Læs også vores handelsbetingelser.

GENFORBRUG

”Genforbrug” hos Danske Designmøbler er når varen er brugt, men i optimal stand til en nypolstring i enten læder eller stof!